Missbruk



Går igenom lite bilder. Kolla hur jag såg ut, va? Då och nu.. 2 gram tramadolpulver, roppar och sub på första bilden. En polare vakade över mig hela natten ifall jag skulle krampa, andas mindre.. 


Tagit 2C-B och är i rymden och pusslar. Ser stjärnfall och alla saker följer med som en svans när man sveper med blicken. 


Satt och väntade på en buss, totalt subbad, totalt väck, totalt jävla skit panikillamående. Kliver på bussen och hoppas på att inte spy. Sväljer spyor gång på gång. Kliver av 3 hållplatser före min pga Måste spy. Och det gör jag, efter busstur från danslektion i streetdance på en gräsplätt spyr jag. Sen går jag noddandes hem. 


Jobbade, tjackad som ett as. 


På avgiftningen på Self Help
#1 - - Violent:

Undrar hur du förhåller dig till alkohol? & narkotikaklassad medicinering? Ungefär hur gammal var du på bilderna? Har du något stöd/behandling just nu? Du är stark & jag är imponerad! Ta hand om dig, kram!

Svar: Shit har glömt att svara. Sorry..Hur som helst, alkohol har jag aldrig tyckt om nå vidare, så jag drack inte så mycket när jag missbrukade, förutom att boosta benzo och så. Idag har jag inte druckit alkohol sen 5 år tillbaka. Helt enkelt för att jag inte gillar det, det smakar äckligt och det är inte värt det dagen efter. Angående narkotikaklassad medicin så äter jag ju Elvanse och imovane. Vilket jag använder i medicinsk syfte.
På bilderna var jag runt 17-18 år.. Nu är jag 27. Jag har efter flera år äntligen fått en psykolog som jag går till på vuxenhabiliteringen i och med min Asperger. Så det är skönt. Men jag har ingen behandling på något sätt angående mitt drogmissbruk..

Ta hand om dig du också. Är det något mer du undrar över så lovar jag att svara snabbare denna gång. Har äntligen köpt en dator så nu tänkte jag börja blogga mer.. Kraam!
sophie