Inför luciapokalen. Fredagsupdate till coach.




Jag har inte berättat detta men jag har haft nästan två jobbiga veckor bakom mig. Jag stressar upp mig för ingenting och det ledde till magkatarr från helvetet (tror läkaren att det är i alla fall) och så har jag UVI som ev har satt sig i njurarna. Var på vårdcentralen i förrgår i typ 3 timmar och tog prover, hadd feber, bakterier i urinet men sänkan såg bra ut. Tog prover på njurarna så jag får svar nästa vecka. 

Så jag har inte kunnat träna ordentligt på ja, nästan två veckor. Det blev 2 pass denna vecka, bootcamp och twerk. Bestämde mig för att ta formbilder ändå och skicka till David, min coach och jag är nöjd ändå över formen lär jag säga. 

Var in till proteinbutiken idag i Gävle. B sponsrad som man är:) Blev mer omega 3, whey complete proteinpulver med annan smak än tuttifrutti som jag har lessnat på och även magnesium och en till shaker. 

Nästa fredag ska jag dit igen och fixa licens inför Luciapokalen och fredagen därpå ska jag sova på hotell i sthlm och poseringsträna med min andra coach Sanna. Har även träffat världens goaste tjej som ska sy upp min bikini. Den kommer bli brutalt snygg. Och skorna är beställda. Kan äntligen slappna av lite.

Nu är det bara lite till vila tills provsvaret kommer och sen blir det hårdträning och diet fram tills slutet på november. 

Väger fortfarande 62,2 kg och det gjorde jag för 2 veckor sedan också så det är positivt:)