Otydligt




Jag är så trött i huvudet. Vet inte vad jag ska tänka eller hur jag ska känna inför något. Kommer in i såna här perioder ibland.. Jag vill ha en klar känsla i kroppen, en tydlig, inte denna ovetandes och "rycka-på-axlarna-inför-allt-känslan". 

Fick brev hem idag. På onsdag har jag ÄNTLIGEN tid på vuxenhabiliteringen i Gävle. Helt otroligt vilka skitläkare, ja SKITLÄKARE jag hade tidigare som inte skickade iväg remissen när jag mådde som allra sämst i våras. Två gånger lovade två olila läkare att remissen hade kommit iväg men icke. 

Det krävdes en förståndig och mänsklig läkare (han jag träffade i fredags) för att få iväg remissen. Helt otroligt att det gick så snabbt, han skickade iväg det i fredas och idag fick jag kallelsen. Kanon! 

Har varit på en ny uppstart av xtremefit idag. 6 nya tuffa veckor framför mig. 

Ligger död i soffan och ser på idol, sen blir det big brother. Orkar inte gå ut mer idag men lilla Läif måste såklart ut. Så det är bara att röra på benen det Magnusson!