Jävla snorungar

 
 
 
 
 
Nu var det iofs en vecka sedan detta hände men jag tänkte dela med mig av ännu en dryg händelse i samband med hundrastning. 
 
Var ute med Läif på gräsmattan. 3 pojkjävlar sitter i busskuren mittemot. Någon av dom kastar glas på vägen. Jag säger åt dom att plocka upp efter sig, att det åker bilar där och att dom kan få punka och att jag går med min hund där! (Är så jävla trött på allt glassplitter överallt så jag får parera när jag går med Läif så det där var fan droppen att se dom skratta och titta på glasbiten/bitarna!) Dom lyssnade inte när jag sa till första gången, totalignorerade mig, så jag dundrade dit och sa åt dom på skarpen att plocka upp glasbiten! Ena killen erkände efter mycket om och men. Han tog upp glasbiten och slängde den i papperskorgen som jag argt pekade på. Sen gick jag runt på parkeringen bakom busskuren bara för att se om dom sa något dumt om mig eller fortsatte med något djävulskap. Hörde att dom rasslade med mer glas så jag gick dit och frågade vad fan deras problem var! Varför dom fortsatte! Då reser sig en av dom upp, panna mot panna mot mig, stirrar och säger "du kan dra åt helvete!!" och "gå härifrån NU!" Då ger jag han en spark med skenbenet på utsidan av hans lår (lowkick som det så tjusigt heter) och knuffar han baklänges med Läif bakom mig. Den längsta killen av dom och äldsta flyger upp och ställer sig tätt intill mitt ansikte och skriker aas högt att jag inte kan slå en minderåring. Sen spottade han mig i ansiktet. Jag gick raka vägen hem, med otroligt bestämda steg och när jag gick hörde jag "ja men gå hem och torka lilla ansiktet då gumman, gå hem och gör ren dig" med puttinuttröst. Hade det inte varit för Läif hade jag flygit på den fan som spottade på mig. Och dom kanske var 17 och 19 år och den som kastade glasbiten har jag ingen aning om. Jag vet att dom inte hade tvekat en sekund på att slå mig om jag hade visat mig mer underlägsen. Men jag visade vart skåpet skulle stå! Jävla lortungar! Och mitt i allt säger spottkillen "men ska du inte börja grina då?" Jag: "ser det ut som att jag är en sån som grinar åt skitungar som er?" Idioter.
 
Dom påstod att dom väntade på bussen. Men under tiden jag gick upp såg jag ingen buss. När jag kom upp gick jag direkt till fönstret och tittade om dom var kvar, vilket dom inte var. Antagligen blev dom väl rädd att jag skulle gå upp och hämta någon polare/pojkvän och stack, eller så hann bussjäveln komma. Skitsamma.