Xtremefit fystest 2

Jag nervössket säkert 5 gånger igår innan fystestet. Jag var så jävla nervös och taggad på samma gång. Så här kände jag innan jag stack iväg till träningen: 
 

Jag skrev till min kusin alldeles innan och hon hjälpte mig igenom alla tester: 
 


Så tack vare att min finkusin fanns i tankarna med digerdöden och allt möjligt så fick jag dessa underbara resultat. Jag trodde INTE att jag skulle fixa armhävningarna och upphoppen. Men tji fick jag! 
 

Jag stod längst av alla i jägarvilan. Tränaren sa att det kan ha varit rekord i att stå längst i alla grupperna så jag håller tummarna att det var så. 
 
När jag kom hem och visade lappen för Tommi så grät jag. Grät av lycka och stolthet. Jag har aldrig varit såhär stolt över mig själv! Fyfan vad jag och alla underbara tjejer har kämpat under dessa 6 veckor. Vi har haft världens bästa tränare och jag är så jävla impad av allas resultat. 
 
Här kommer lite bilder på hur det har det sett ut på våra träningar: 
 
 


 
En morgon gick jag upp 05.30 och åkte in på 06.30 passet, såhär pigg såg jag ut då: 
 



Och blåmärken har man fått på alla möjliga ställen, höftbenen framför allt:





Gruppbild efter sista passet igår: 
 

Och justdet; jag har varit med i tidningen också: 
 

Och arbetarbladet filmade även under vårt pass, gå gärna in o kika på klipper och läs inslaget här:
 
http://arbetarbladet.se/nyheter/gavle/1.7113019-tjejerna-gillar-att-ta-order
 
Det var det! Nu har jag bevisat för mig själv att allt går om man bara ligger i och är envis.
 
Kan jag så kan ni!