militärträning

Önskar att jag kunde diktera i huvudet vad jag vill skriva i bloggen och då samtidigt skrivs allt automatiskt ned i inlägget. Där snackar vi bekvämlighetens rolls roys, deluxe dessutom. Jag är oftast alltid överjävligt trött när jag verkligen känner för att skriva något, men jag orkar liksom inte sitta och plicka med fingrarna på skärmen. Sa jag att jag kör militärträning 3 gånger i veckan? och jag orkar inte ens röra på nävarna om kvällarna. Skärpning Magnusson!
 
Mycket händer i både kropp och själ. Kroppen utvecklas helt perfekt i och med LCHF och xtremefit. Körde ett polepass igår, har inte kört på några veckor pga fingret osv, men jag kände mig starkare än någonsin i iron-xträningen. Se klipp:
 
 
Och mitt fingerhelvete har gått från detta:
 
 
till detta:
 

Jag har även utvecklats i min needlestretch: 
 

Idag är jag så sjukt öm i kroppen efter gårdagens hoop/silk/pole och vet inte hur jag ska flxa kvällens bootcamp. Ikväll har vi vårt näst sista pass, imorgon körs det sista med fystesterna. Jag är så jävla nervös och taggad samtidigt. Armhävningarna vet jag ärligt talat inte om jag kommer fixa, jag klarade ju 27 st på tå på det första passet, men nu när jag inte har kunnat köra armar under några veckor pga fingret så vettefan hur resultatet blir imorgon. Men jag ska göra mitt bästa, och är det så att jag inte bräcker mitt första resultat så är det så, jag har i alla fall en giltig anledning. Men resten SKA jag bannemig fixa. 
 
Jag har anmält mig till en ny omgång av xtremefit girls bootcamp och jag börjar igen redan på måndag och kör på som vanligt 3 ggr i veckan i 6 veckor. Det är ta mig fan världens bästa träning ska ni veta. Jag ÄLSKAR det. 
Träningen trappas verkligen upp från vecka till vecka. Vi började på plan mark och maxade mer och mer, sedan blev det backträning vilket innebar att vi förutom löpningen även gjorde alla övningar i backe (alltså blir armhävningar osv myycket jobbigare i lutning) och nu senaste 4 passen har vi haft en 2 litersflaska med oss fylld med vatten som vi har använt oss av i alla övningar. I plankan hade vi den i svanken, i jägarvilan höll vi den rakt fram, i ryggresningarna höll vi den rakt fram, sit ups höll vi den mot bröstet osv osv osv. Idag återgår vi till plan mark för att vänja oss för morgondagens pass. 
 
ÖNSKA MIG LYCKA TILL!