Semester i Dalarna

Dags för ett nytt inlägg va? 

Jag lessnade ur på bloggandet och fick sån dålig energi efter avslaget till GMU'n. Jag ska ju ansöka igen senare och då kommer jag få avslag igen så då kommer jag överklaga och tills dess ska jag fixa fram alla intyg som behövs för att visa att jag faktiskt skulle fixa det (psyk osv) och referenser (kanske kan min tränare i xtremefit som även är min PT kan skriva något.. han vet ju hur jag är i träningssammanhang om någon. 

Hur som helst ska jag gå en military weekend i Gävle precis i början av december. Den är på tre dagar varav en natt i tält. Berättar mer sen. 
Nog om detta!

Just nu ligger jag i ett sovrum med mamma i en stuga i Dalarna (Gesunda) 
Mamma sover och jag ligger vaken. Har världens brakare på gång men brölar jag ur mig den så vaknar väl mamma kan jag tro haha. 

Vi hyrde denna stugan förra året också och nu är vi tillbaks. Jag, mamma, pappa, min syster, hennes man och deras tvillingtjejer och Noah :) 

Här kommer lite bilder.