Lokalisera ljud

Jag blir så jävla irriterad på den här skitappen, hör ni det blogg.se? En sån jävla simpel sak som att fixa så att appen fungerar i liggande format kan väl inte vara så jävla svårt att fixa eller vad fan är det frågan om?
 
Ligger under varmt täcke i sovrummet.  Tommi är sjuk och snyter sig o spelar gta så han sover i gästrummet inatt. Själv tänkte jag rivstarta med den nya serien True Detectives med sköningen Woody Harrelson. 
 
Men Istället har jag lokaliserat ljud så här en onsdagsafton till ära. Det var nå dryga dunkningar, som om någon trampade på en baskagge lite på måfå, väldigt drygt för mitt ljudkänsliga aspergerhuvud. (När jag hör vissa ljud, framför allt de ljuden jag inte klarar av så vill jag helst veta vad det är för ljud, vart det kommer ifrån, varför man gör ljudet och även om det går att få tyst på skitn) 
Jag trodde direkt att det var grannarna så jag la mig raklång på det iskalla golvet bredvid sängen och spetsade öronen mot golvet men icke. Ljudet kom inte där ifrån. Började höra fler trummor sen så det är helt klart från puben längre bort i huset. Dom repar väl inför kvällen kanske. Har aldrig några problem med att det lirar band där med allt ljud osv men när dom bryter ner det till något enstaka instrument som lirar osammanhängande så får jag spunk. 
Men nu vet jag i alla fall var det var och nu uppfattas jag väl som näste person att skickas till Säter?  
 
Så; cased closed som man säger.