Stark som en björn snabb som en örn

Världens bästa bok av Kalle Zackari Wahlström anlände till min postlåda i veckan, en väldigt efterlängtad bok. 

Har jag ens tipsat om hans serie på svtplay? Svett och etikett? Inte? Då gör jag det nu! Har du tappat motivationen till träning eller behöver inspiration; sätt igång och maratontitta på denna fantastiska serie med Kalle. Han är så mänsklig, inget påklistrat här inte. Han har världens gulligaste och mysigaste sätt och blandar humor och viktig kunskap till en perfekt kombination. Likaså med boken. 




Och så har han en tävling på instagram nu, där man kan vinna en tröja. Man ska helt enkelt ta en bild med boken och hashtagga #starksomenbjörnsnabbsomenörn och här är mitt bidrag (efter mycket krångel med en Läif som ville vara med i bild, en bok som skulle balanseras på magen osv men tillslut fick vi till det, jag och kusin Jonis) :


Nu hoppas jag att jag vinner tröjan. Snällarå.