Jag stressar för mycket



Idag har huvudet gått på högvarv. Mer än vanligt. Det är så mycket som händer just nu så jag vet inte hur alla tankar ska få plats. 
 
Jag och Tommi har bestämt att vi ska flytta till hus. Och när jag väl bestämmer mig för något så finns bara det i tankarna, jag snöar in totalt och det tar sån jävla energi. Spelar ingen roll om det är xtremefit, GMU, pole, Läif, nya skor, hus eller städning, jag blir så uppslukad att jag knappt kan andas.
 
Vi ska på husvisning imorgon och på torsdag, det är 2 hus i Järbo som vi ska titta på. Där bor ju mamma och pappa och dessutom har jag bott där från 4:an till 9:an. Helst vill jag bo i Sandviken men då stiger priserna så ini helvete. 
 
Jag drömmer om ett hus där Läif får springa på gården, slippa alla trapper upp till tredje våningen som vi bor på nu, min stång och min hoop ska upp, jag vill ha ett målarrum och Tommi ska få ett riktigt studiorum. Jag vill verkligen. Men jag vill för mycket och det gör mig så trött. Tänker konstant på detta.. 
 
Nu har jag tagit Imovane för att få sova, jag vet att jag kommer ligga och fundera halva natten annars och jag måste upp med Läif som vanligt vid 08.45 -09.00 (det är då han väcker mig, begriper inte hur han sen första början har lärt sig nästan exakt klockslag för uppstigning. Hundar är då kloka<3 
 
Idag har jag köpt en ny matskål till honom, eller en aktiveringsskål kanske man kan kalla den, så jäkla bra alltså! Nu slipper han vräka i sig maten på 2 min och få hicka. Nu får han kämpa och ha hjärngympa samtidigt. Rekommenderad varmt! Den heter northmate green och jag köpte den på Arkens Zoo. 
 

Nä hörni, nu ska jag kolla på de underbara knäppskallarna i programmet superspararna. Helt sjukt kul. 
 
Är det något ni funderar över angående mig, träning; Läif eller vad som helst så skriv snälla! Jag vill gärna få lite respons så jag vet vad ni helst vill läsa om eller se bilder på :) 
 
 
#1 - - Sara:

Jag och min kille gick runt ofta och pratade hus innan vi skaffade, jag har ju ingen aning hur allt går till med handpeng och lagfarter mm, SÅ glad att jag har Fredrik för nu har vi bott i hus i 4år och det är supermysigt och skönt, men det skulle aldrig gått utan Fredrik som läste på innan om allt:)

Svar: Vad skönt att ni trivs! Vi har varit på 3 visningar nu men det är så mycket att renovera på alla så vi får avvakta tills det perfekta dyker upp. Jag vill ju att allt ska hända på en gång men vi har ju trots allt bara kommit på det här med hus/radhus på någon vecka:)
sophie