Fystest xtremefit



I torsdags gjorde jag mitt fjärde fystest. Jag var och är halvkrasslig så jag skippade löpningen, försämrade vissa övningar som ni kan se men det gör ingenting eftersom jag inte var nå pigg, snorig osv. Men rygglyften och jägarvilan är jag stolt som en tupp över. Jag var 6 rygglyft från rekordet, hade jag vetat det innan jag körde hade jah orkat 7 till, men det fick jag tyvärr veta efteråt. Tiden på jägarvilan är nog fortfarande mitt rekord, i alla fall i Sandviken, vet inte hur testerna gick för dom i Gävle men jag hoppas att ingen slog 4.22. Jag höll på att gråta när jag satt där på slutet. Sen kunde jag inte resa mig upp. Jag stöp som en fura. 
 
Fettprocenten har gått ner 3% sen 10:e Juli och det både känns och syns. Vissa påstår att jag är för smal. Det tycker inte  jag. Jag tycker att jag är vältränad helt enkelt och jag vill få mer synliga muskler.
 
Det har varit sjukt kul att köra xtremefit här i Sandviken och 1:a sept börjar jag ett nytt 6 veckors camp. Jag ska bannemig slå 5 min på jägarvilan vid sista testet. Tror ni jag fixar det?:)