Bootcamp girls fystest

 
 
Nu har jag varit på mitt första bootcamp pass. Igårkväll alltså. Jävlar så slut. Men kul var det!
 
Började med fystester som vi kommer att jämföra med på det sista passet.
Först började vi med löpning 2 km, trodde jag skulle avlida, jag har inte sprungit på läänge, så min tid blev 09,54 om jag inte minns fel. Så om 6 veckor ska tiden bannemig vara bättre! Efter löpningen blev det armhävningar på tå så många man bara orkade på raken, jag klarade 27 st. Sen blev det  situps (jag orkade 50), rygglyft (50 st) plankan och jägarvilan som jag inte minns tiderna på. Vi fick inte behålla pappren med våra uppskrivna resultat utan får tillbaks dom på det sista passet och då ska vi göra om allt och se skillnaden. 

Efter fystestet blev det jogg varvat med armhävningar/situps/rygglyft/upphopp/plankan/jägarvilan. 
 
Det ska bli intressant att se hur jag utvecklas i både styrka, uthållighet och kondition. Jag kan i alla fall konstatera att jag har gett mig in på en jävligt rolig men jobbig utmaning.