Bikini Fitness

Japp. Det har varit dött här må ni tro. Men jag har inte gett upp min Luciapokalsdebut för det. På lördag smäller det! Såhär är min form nu:





Och här är lite av vad som har hänt under dessa månader, har gått ner från ca 64-65 kg till 57 kilo. Jag fryser som ett as och är sugen på sååå mycket just nu så ni fattar inte.




Jag är så jävla taggad inför Göteborg och tävlingen. Min älskade finkusin kommer vara min coach backstage och det känns så himla tryggt och bra!

Ett stort tack till Proteinbutiken i Gävle som har sponsrat mig och är min förening i det hela samt ett stort stort tack till mina coacher David Sundberg och Sanna Backman som har hjälpt mig med allt från diet/träningsupplägg/kvartsvändningar/posering osv. 

Ett till tack till Emma Silén Andersson som har varit alldeles fantastisk och sytt upp min underbart fina bikini <3







Så, på lördag 09.30 är det dags! Tänk på mig då. Det går att livestreama om ni håller utkik på luciapokalen.nu (kostar dock 99kr) 

Puss o kraaam. Lämna gärna en kommentar så jag vet att jag har någon läsare kvar trots mitt avbrott från bloggandet. Lovar att blogga mer :):) 
#1 - - Anonym:

Mycket fin jag gillar det