Journaler



 
Med den risigaste rösten jag har haft på väldigt länge ringde jag till psyk och begärde mina journaler så att jag kan gå igenom vad lortgrisen har plickat ner för skit. Det var ett under att hon jag pratade med ens hörde vad jag sa för när jag kommer till vissa tonlägen så lägger rösten av helt. Jag är så jävla hes! Jämt när jag blir sjuk så är det halsen det sätter sig på. Och när jag hostar låter det som att jag drar med mig lungor hele fan upp. Hoppas att jag blir frisk snart för jag vill träna! 
 
Tusen tack för all respons angående det förra inlägget. Jag kommer självklart skriva och berätta hur det går med allting. Nu är det bara att invänta onsdag för då ska jag träffa CS-sköterskan och ta blodtryck, puls och få en helhet av vad fan det är frågan om med allting. 
 
Måste bara berätta att jag och Tommi (min pojkvän) har hjälpt min mormor som är 83 år att köpa en ipad air. Igår var jag dit själv och hade lektion med henne om instagram. Så nu har min mormor ett eget instagramkonto och för någon timme sedan gillade hon en av mina bilder. Bästa Ulla! 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Jhna Netzell:

Svar: Jag börjar nu i mars, och ser fram emot det som bara den. Ska bli riktigt roligt att börja med en ny aktivitet. Hur länge har du dansat pole dancing?