Ebbot my man



Där står jag och tar en massa bilder på mig själv helt ovetandes om att lille Ebbot skulle ramla in i det där hörnet. Han är ju världens skönaste människa i min värld. 
 
Jag ligger i någon form av fosterställning för jag har så ont i magen. Och på det så kan jag inte somna. Istället bloggar jag och tittar på Äkta människor 2 i svtplay appen. Frågade mamma idag vad hon tycker om andra säsongen och då sa hon "den är skrämmande...." Jag frågade varför och hon svarade "Ja för sådär kan det ju bli på riktigt" och jag håller med mamma. Snart har vi mänskliga robotar överallt och forskarna tror att det finns fler universum. Var slutar allt? Och hur? 
Vi människor på jorden är bara här tillfälligt, vi får låna jorden ett tag för att sedan skickas vidare. Snart dör vi. Är det bara jag som tänker så långt kring det? Aldrig mer det du upplever och känner, aldrig mer din familj och dina vänner, aldrig mer tankar och aldrig mer minnen..  
 
Schlutt. Säger det.